Gorące tematy

  • 4 października 2012
  • wyświetleń: 6179

Logo i gadżet owocami projektu

27 września w Pałacu Kotulińskich w Czechowicach-Dziedzicach, Urząd Miasta Czechowice-Dziedzice zorganizował konferencję prasową podsumowującą projekt "Jak Cię widzą, tak Cię piszą - identyfikacja wizualna Czechowic-Dziedzic w Euroregionie Beskidy".

Podczas konferencji zaprezentowano owoce trwającego ponad rok projektu w postaci Programu Promocji Czechowic-Dziedzic w Euroregionie Beskidy na lata 2012-2017: logotyp wybrany w konkursie, profesjonalną księgę wizualizacji nowo przyjętego logotypu oraz gadżety promujące Czechowice-Dziedzice.

Przypomnijmy, że komisja konkursowa, w której skład wchodził m.in. rektor ASP w Katowicach prof. Michał Marian Kliś, wybrała projekt logotypu autorstwa Pawła Kapczyńskiego z Żernicy. W konkursie na gadżet miejski wygrała firma Ekodizajn z Bażanowic koło Cieszyna, przedstawiając projekt ekologicznej torby miejskiej.

projekt „Jak cię widzą, tak cię piszą - Identyfikacja Wizualna Czechowic-Dziedzic w Euroregionie Beskidy” · fot. UM Czechowice-Dziedzice


Warto wspomnieć, że czynny udział w projekcie brali również mieszkańcy Czechowic-Dziedzic. Konsultacje do Programu Promocji Czechowic-Dziedzic w Euroregionie Beskidy na lata 2012-2017 prowadzone były nie tylko w terenie lecz również przez internet. Mieszkańcy mieli również możliwość przedstawienia swoich koncepcji logotypu oraz gadżetu promującego nasze miasto, biorąc udział w otwartych konkursach.

Projekt został zrealizowany dzięki Europejskiemu Funduszowi Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Wartość projektu to 27.207,17 euro, z tego dofinansowanie z Unii Europejskiej wyniosło 23.126 euro.

ab / czecho.pl

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.