Wiadomości
- 28 września 2021
- wyświetleń: 5565
Zwężenie pod nowym wiaduktem na DK-1 przeszło do historii
W poniedziałek, 27 września do historii przeszło zwężenie pod nowym wiaduktem kolejowym na drodze krajowej nr 1 związane z przebudową czechowickiego węzła kolejowego. W ostatnim czasie były tam prowadzone prace związane z wymianą barier ochronnych wg nowej specyfikacji GDDKiA.
Budowa wiaduktu trwała od 11 do 13 grudnia 2020 roku. Jednak ruch prowadzony był wahadłowo aż do wczoraj. Jak informował na początku września Michał Wrzosek, rzecznik prasowy spółki Budimex, na obu pasach DK-1 graniczącym z filarem wiaduktu prowadzono prace związane z wymianą barier ochronnych wg nowej specyfikacji GDDKiA.
Loading...
Jednak to nie koniec czasowych utrudnień na drodze krajowej nr 1. Jak informuje portal Bielskie Drogi nowe zwężenie pojawiło się na wysokości restauracji Czarda Grill. Ponadto we wtorek pod nowym wiaduktem, na pasie w kierunku Bielska-Białej, montowane były barierki energochłonne - tutaj również czasowo wprowadzono ruch wahadłowy.
Loading...
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.
Przebudowa czechowickiego węzła kolejowego
Od 2019 roku trwa przebudowa czechowickiego węzła kolejowego. Dzięki niej przebudowano stacje Czechowice-Dziedzice, Zabrzeg oraz Goczałkowice-Zdrój. Wymieniono także między innymi tory oraz elementy sieci trakcyjnej. Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Przebudowa czechowickiego węzła kolejowego" podaj