Sport

  • 19 lutego 2023
  • wyświetleń: 1601

Piłkarze MRKS-u skuteczniejsi od drużyny z Jawiszowic

Plasujący się po rundzie jesiennej na wysokiej, czwartej lokacie w tabeli IV ligi małopolskiej - LKS Jawiszowice, zawitał w sobotnie południe do Czechowic-Dziedzic na testowe starcie z drużyną MRKS-u.

MRKS Czechowice-Dziedzice - LKS Jawiszowice 3:0 (1:0)
MRKS Czechowice-Dziedzice - LKS Jawiszowice 3:0 (1:0) · fot. MRKS


W pierwszej - bardzo wyrównanej połowie, to gospodarzom udało się raz skutecznie sfinalizować jedną z akcji, gdy w 16. minucie z podania w tempo za plecy rywali Kozioła i dograniu mijającego bramkarza Zycha, piłkę do siatki z bliska skierował testowany zawodnik.

Po przerwie znów bardziej skuteczni okazali się podopieczni trenera Wojciecha Białka, którzy tym razem dwukrotnie uzyskali bramkowy łup. W 63. minucie po asyście Raszki sytuację "sam na sam" wykorzystał Szary, zaś w 81. minucie z bocznej strefy boiska efektownym uderzeniem z rzutu wolnego popisał się Kozioł.

Czechowiczanie powoli wkraczają w końcową fazę przygotowań do wiosennych zmagań i mają jeszcze w planie rozegranie dwóch meczów sparingowych. Najbliższy z nich odbędzie się w sobotę - 25 lutego o godzinie 12:00 na sztucznym boisku MOSiR, gdzie MRKS swoją aktualną dyspozycję sprawdzi na tle rezerw pierwszoligowego Zagłębia Sosnowiec, które w I grupie IV ligi śląskiej zajmują obecnie ósmą pozycję.

Sparing nr 7: Boisko MOSiR ze sztuczną nawierzchnią, ul. Legionów 145 /18 luty 2023r., godz.12:00/

MRKS Czechowice-Dziedzice - LKS Jawiszowice 3:0 (1:0)

Bramki: 1:0
testowany zawodnik (16 min.), 2:0 Szary (63 min.), 3:0 Kozioł (81 min. - z wolnego)

MRKS: Riabowski - Lorenc, Kus, Kubica, Zych, Raszka, Kozioł, testowany zawodnik I, Matusz, Dzida, Szary oraz Zajączkowski, Sobótka, dwóch testowanych zawodników
Trener: Wojciech Białek

BM / czecho.pl

źródło: mrks.czechowice.pl

Reklama

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.